Dette er noen av kundene våre

Når du vil unngå systemkaoset

I energibransjen er det ofte en utfordring å skaffe et helhetlig kundebilde og en samlet sakshåndtering. Dessuten, kan det være vanskelig å koordinere rutiner og få kontroll over feltarbeidet når flere avdelinger er involvert. Lime CRM er løsningen — det blir en brukervennlig informasjonssentral for alle de andre systemene dine.

Energibransjen - med en twist av Lime CRM

Gjennomtenkt sakshåndtering

«Ticket handling» som gir en effektiv håndtering av kundehenvendelser.
Lime CRM kobles til delte innbokser, sentralbord, chat og kontaktskjema på hjemmesiden

Samlet kundebilde

Lime CRM gir et komplett kundebilde gjennom integrasjon til
KIS-, NIS-, økonomi-systemer og andre aktuelle fagsystem.

Digitalt salg og markedsføring

Effektive og kundevennlige salgsprosesser gjennom digitale ordreprosesser med BankID eSignering. Pipe Management og prognostisering.

Mobile arbeidsordre

Feltarbeidet styres smart og brukervennlig.
Planlegg, utfør og rapporter alt i Lime CRM. Feltmedarbeidere bruker mobil for å motta og rapportere.

"For oss er Lime CRM forretningskritisk og gir oss kontroll over salg, drift og forvaltning!”

Kolbjørn Hembre, Head of Sales Nordic, Entelios

Unngå tungvint administrasjon

Avtaler for el-handel, interesse for fiber, melde feil for fjernvarme og mye mer. Med selvbetjening og skjemaer får du alt rett i Lime CRM.

CRM-eksperter med energiske kunder

Vi har levert over 100 løsninger til norske og nordiske energiselskap gjennom årene. Noen eksempler er Ohmia Charging (TrønderEnergi), Entelios, Lyse, Ishavskraft, Oslofjord Varme. Nå gleder vi oss til å hjelpe din bedrift!

Vindkraftverk på en grønn/gul åker

Ressurser Energi, VAR & Fiber

9 tips for treffsikker bedriftskommunikasjon

En fulladet kundeopplevelse ved hjelp av Lime CRM

Hva er et ticketing-system?