Vi tok i bruk Lime CRM i 2014, som den første i Norge innenfor energibransjen. Systemet ble skreddersydd og tilpasset våre behov og arbeidsprosesser, og vi har i dag ca 25 brukere av systemet.
Vår kunnskap om kundene har økt, og Lime CRM gjør det enkelt og effektiv å gjøre utvalg – noe som igjen gjør at vi kan tilby bedre og mer personlig kundepleie og en mer spisset markedsføring. Den intuitive håndteringen av kundedata har vært en liten åpenbaring.
Funksjonaliteten med SMS-utsendelser er svært effektiv og gir oss muligheten til å flette inn personlig og relevant informasjon. E-post er også en viktig del av vår kommunikasjon med kundene gjennom Lime CRM, og den økte kundedialogen har vært en gevinst både for oss og kundene.
Vi har hatt en betydelig økt score på måling av kundetilfredsshet etter anskaffelsen av Lime CRM. Flere oppgaver utføres i dag – av samme antall ansatte som tidligere, før vi tok i bruk systemet. Vi har blitt mer effektive og får utført mer innenfor samme tidsrom.
Lime CRM er også integrert med vårt faktureringssystem og Nubix – for bl.a. forenklet leverandørbytte. Sistnevnte er planlagt erstattet med Elhub for strømbransjen i februar 2019 – og skal også integreres i Lime CRM. Vi jobber også med nye, kommende integrasjoner i systemet – som eksempelvis kredittsjekk og automatisering av salg.