Vi elsker fornøyde kunder

Visuelt og brukervennlig CRM-system

Lime CRM er et CRM-system du faktisk kommer til å bruke – og elske. Her finner du alt du kan forvente av et CRM-system. Kontakter, historikk, oppgaver, saksbehandling, forretnings- og markedsføringsaktiviteter. Men Lime CRM kan også bidra til så mye mer.

Bruk CRM og et CRM-system for å få et helhetsbilde av kunden

Hvorfor CRM-system fra Lime?

Lang erfaring

Med over 30 års fartstid og mer enn 250 installasjoner av Lime CRM-system pr. år, har vi lang erfaring å bygge på. Det betyr trygghet for deg.

Skreddersydde bransjeløsninger

Erfaring øker kunnskap. Våre gjennomarbeidede CRM-systemer for forskjellige bransjer gjør hverdagen din både enklere og mer effektiv.

Stor fleksibilitet

Vår CRM-system kan gjøres så stort eller lite du vil. Bli med og voks sammen med oss – slik flere enn 1000 kunder allerede har gjort.

Alt fra én leverandør

Vårt selskap utvikler, selger og installerer alt, samt gjør all oppfølging og service selv. Vi hjelper deg gjennom hele reisen i ditt CRM-system.

Kundeservice anbefalt av 98,7%!

Et godt CRM-verktøy og fornøyde kunder fortjener god service og oppfølging. Hvis du ringer til oss, og vår kundeservice ikke rekker å svare – så vil oppringingen din bli overført til alle andre i firmaet. Dette kan være en god grunn til at 98,7% av 4297 personer i en undersøkelse anbefaler andre å kontakte vår kundeservice.

CRM-system som gir resultater

Effektene av CRM avhenger av bransje og bedriftens størrelse. Men generelt kan du forvente disse resultatene når du investerer i et CRM-system og jobber med CRM.

Tidsbesparelser

Med kundeinformasjonen organisert og samlet i et CRM-system slipper medarbeidere å lete etter tall, navn eller oppgaver spredt i ulike informasjonskanaler. Det gjør at alle kan bruke mer tid på de daglige oppgavene og rekke mer, eller at tjenester kan spares inn.

Redusert sårbarhet

En annen effekt av å samle all kundeinformasjonen i et CRM-system er at bedriften din tar kontroll over relasjonene og blir mindre avhengig av enkeltmedarbeidere.

Anvendelige tall

Med et CRM-system fullt av kundeinformasjon har du mange anvendelige tall for hånden. Du kan raskt seg hvordan bedriften går, takket være enkel og visuell rapportering i ditt CRM-system.

CRM-system = høy ROI!

Et CRM-system og effektene det gir innebærer nesten alltid resultater på bunnlinjen. Fakta er at et CRM-system gjennomsnittlig gir tilbake åtte ganger pengene du investerer, ifølge Nucleus Research (Report 0128, 2014).

Mer enn 1000 kunder som er fornøyde med sitt CRM-system

Helt fra dag én har vårt mål vært å levere eksepsjonelt brukervennlige systemer som forenkler hverdagen til deg og dine kolleger. Balansen mellom engasjement og teknologi har gjort oss markedsledende i Sverige. Nå jobber vi for å vise norske bedrifter at CRM ikke trenger å være vanskelig eller kjedelig.