Helt fra dag én har vårt mål vært å levere eksepsjonelt brukervennlige systemer som forenkler hverdagen til deg og dine kolleger. Balansen mellom engasjement og teknologi har gjort oss markedsledende i Sverige. Nå jobber vi for å vise norske bedrifter at CRM ikke trenger å være vanskelig eller kjedelig.
CRM-system med stor tiltrekningskraft på kunder
Ønsker bedrift din å fordoble antallet nye kunder som blir faste kunder, allerede i løpet av det første året? Lime CRM-system fungerer som en kundemagnet – de tiltrekkes og blir.
Test gratisVi elsker fornøyde kunder
Visuelt og brukervennlig CRM-system
Lime CRM er et CRM-system du faktisk kommer til å bruke – og elske. Her finner du alt du kan forvente av et CRM-system. Kontakter, historikk, oppgaver, saksbehandling, forretnings- og markedsføringsaktiviteter. Men Lime CRM kan også bidra til så mye mer.
Hvorfor CRM-system fra Lime?
Lang erfaring
Med over 30 års fartstid og mer enn 250 installasjoner av Lime CRM-system pr. år, har vi lang erfaring å bygge på. Det betyr trygghet for deg.
Skreddersydde bransjeløsninger
Erfaring øker kunnskap. Våre gjennomarbeidede CRM-systemer for forskjellige bransjer gjør hverdagen din både enklere og mer effektiv.
Stor fleksibilitet
Vår CRM-system kan gjøres så stort eller lite du vil. Bli med og voks sammen med oss – slik flere enn 1000 kunder allerede har gjort.
Alt fra én leverandør
Vårt selskap utvikler, selger og installerer alt, samt gjør all oppfølging og service selv. Vi hjelper deg gjennom hele reisen i ditt CRM-system.
Kundeservice anbefalt av 98,7%!
Et godt CRM-verktøy og fornøyde kunder fortjener god service og oppfølging. Hvis du ringer til oss, og vår kundeservice ikke rekker å svare – så vil oppringingen din bli overført til alle andre i firmaet. Dette kan være en god grunn til at 98,7% av 4297 personer i en undersøkelse anbefaler andre å kontakte vår kundeservice.
CRM-system som gir resultater
Effektene av CRM avhenger av bransje og bedriftens størrelse. Men generelt kan du forvente disse resultatene når du investerer i et CRM-system og jobber med CRM.
Tidsbesparelser
Med kundeinformasjonen organisert og samlet i et CRM-system slipper medarbeidere å lete etter tall, navn eller oppgaver spredt i ulike informasjonskanaler. Det gjør at alle kan bruke mer tid på de daglige oppgavene og rekke mer, eller at tjenester kan spares inn.
Redusert sårbarhet
En annen effekt av å samle all kundeinformasjonen i et CRM-system er at bedriften din tar kontroll over relasjonene og blir mindre avhengig av enkeltmedarbeidere.
Anvendelige tall
Med et CRM-system fullt av kundeinformasjon har du mange anvendelige tall for hånden. Du kan raskt seg hvordan bedriften går, takket være enkel og visuell rapportering i ditt CRM-system.
CRM-system = høy ROI!
Et CRM-system og effektene det gir innebærer nesten alltid resultater på bunnlinjen. Fakta er at et CRM-system gjennomsnittlig gir tilbake åtte ganger pengene du investerer, ifølge Nucleus Research (Report 0128, 2014).